FAQ

Hoe kan ik contact opnemen met Lumizo?

Je kunt ons e-mailen op lumizo.shop@gmail.com, waar ons klantenserviceteam je graag helpt met al je vragen!

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja, wij verzenden wereldwijd.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat we ernaar streven bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, moet je eventuele wijzigingen of annuleringen binnen 30 minuten doorgeven. Verzoeken na deze tijd worden niet gehonoreerd. Je kunt je bestelling wel retourneren voor een volledige terugbetaling zodra je deze hebt ontvangen.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

We accepteren alle gangbare betaalmethodes zoals creditcard (VISA, Mastercard, AMEX), iDEAL en PayPal.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Houd er rekening mee dat er extra verwerkingstijd kan zijn tijdens feestdagen en uitverkoopperiodes. Wij verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum verwerkt en de volgende dag verzonden na de verwerkingsdag. Houd er rekening mee dat we in het weekend niet verzenden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Vanwege de grote vraag kunnen bestellingen tussen 1-2 weken duren om bezorgd te worden.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als je je bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, kom je in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Neem contact met ons op via lumizo.shop@gmail.com.

Wat als het artikel dat ik heb ontvangen defect/verkeerd/beschadigd is?

Neem contact met ons op als je een verkeerd, defect of beschadigd artikel hebt ontvangen. Stuur ons je ordernummer, foto's van het artikel en alle gerelateerde informatie zodra je je pakket hebt ontvangen. We doen ons uiterste best om je probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Alle terugbetalingen worden teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode. Als je met een creditcard of pinpas hebt betaald, wordt de terugbetaling binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of het annuleringsverzoek naar de kaartuitgevende bank gestuurd. Neem contact op met de kaartuitgevende bank voor vragen over wanneer de terugbetaling op je account wordt bijgeschreven. Als je de terugbetaling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met je bank of creditcardmaatschappij, omdat het enige tijd kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is.

Contactformulier